برای طراحی دکوراسیون مغازه باید به یک سری اصول توجه نمود.ویترین مغازه فضایی است که در معرض دید مشتری قرار دارد به همین منظور باید در طراحی آن از بهترین ابزار استفاده نمود و خلاقیت به خرج داد.اگر میخواهید افراد زیادی را جذب کنید باید از روی اصول باشد.ویترین مغازه نمایانگر فروش محصول مورد نظر است تزئینات به کار رفته در آن نیز میتواند به معرفی محصول بپردازد.ویترین مغازه پوشاک از فضاهایی است که نیازمند دکوراسیون عالی و جذاب است و در انتخاب صحیح مشتری نیز تاثیر گذار است.ویترین مغازه پوشاک باید بصورتی باشد که لباسها را به بهترین جلوه و به خوبی به بازدیدکننده نشان دهد.قسمتهای اصلی شامل ویترین اصلی،درب ورودی و قسمت ورودی مغازه است که افراد در حال عبور نیز به آن توجه میکنند.پس پوشاک باید طوری در ویترین قرار بگیرد که مدل و ماهیت لباس برای مشتری قابل فهم باشد.
مشتریان در پاساژها و از کنار مغازههای گوناگون عبور میکنند و در نهایت آن مغازه ای را برای خرید انتخاب میکنند که توجه و کنجکاوی آنها را تحریک کند و حس دعوت شوندگی را در آنها برانگیزد.مثلا نورپردازی مناسب در فروشگاه پوشاک از مهمترین مباحث میباشد.با توجه به طراحی ویترین پوشاک که کلاسیک یا آنتیک است نورپردازی آن انجام میشود.
کار شما در صورتی که فروشکاههای لباس فروشی دیگری در اطراف شما قرار داشته باشند دشوارتر میکند. زیرا باید نمای ویترین شما متفاوتتر و جذابیت بیشتری نسبت به سایر فروشگاهها داشته باشد تا مشتری در میان فروشگاههای متنوع شما را انتخاب کند.
امروزه در قسمت ویترین مغازه پوشاک فضا طوری طراحی میشود که نمای لباسی که در ویترین قرار میگیرد برای مشتری بسیار جذاب است و کمتر از مانکنها استفاده میکنند.پس با توجه به ملزومات و محصول قابل فروش باید دکوراسیون و ویترین مد نظر را طراحی نمود و فضایی را ایجاد کرد که از هر لحاظ ایده آل باشد.
ابزاری که در طراحی ویترین نقش دارند:
نورپردازی
رنگ فضا
طرح
ویترین مغازه پوشاک زنانه و مردانه
جهت خرید ویترین مغازه پوشاک مردانه و یا زنانه به صفحه ویترین فروشگاهی مراجعه نمایید یا با ما در تماس باشید.