اولین چیزی که مردم را به خود جلب میکند نمای بیرونی فروشگاه است. ویترین مغازه ای که به زیبایی تزئین شده یکی از راههای تبلیغات رایگان است و باعث میشود مردم منتظر بمانند و به ویترین فروشگاهی که شما ایجاد کرده اید نگاه کنند. نمایشگرهای ویترین خرده فروشی نقش بسیار مهمی دارند زیرا به بینندگان اجازه میدهد تا وارد فروشگاه شوند و محصولات را بررسی کنند. اگر نمای بیرونی فروشگاه تاریک باشد چه میکنید؟ آیا میخواهید از فروشگاه بازدید کرده و محصولات آنها را بررسی کنید؟ قطعا نه! قابل بیان است که یکی از مهمترین روشهای تبدیل رهگذران به مشتری ویترین فروشگاه است.در اینترنت کلمات زیر برای مدل ویترین مغازه جستجو میشود.
- مدل ویترین مغازه لوازم آرایشی
- مدل ویترین معازه لوازم خانگی
- مدل ویترین مغازه پوشاک زنانه
- و .....
انواع ویترین مغازه
- ویترین بسته
- ویترین باز
- ویترین متحرک و دیجیتال
ویترین بسته
بخشی از فروشگاه و یا مغازه باید به شکلی طراحی شود که نظر عابران در حال عبور یا سوار بر اتومبیل بر آن جلب شود و هدف از طراحی این نوع ویترین مغازه مکث عابر در حال عبور و توجه به محصولات داخل مغازه یا فروشگاه میباشد.ویترین بسته مستقل از آنچه که در درون فروشگاه است طراحی میگردد و در این نوع سبک ویترین توجه به طراحی گرافیک دو بعدی آن اهمیت دارد.بسته شدن ویترین و قطع ارتباط آن با فضای داخل، دید مخاطب را به فضای سه بعدی محدود میسازد و موجب پدید آمدن سطحی تخت و دو بعدی میشود که موفقیت در طراحی آن بیان گرافیکی مناسب است.
ویترین باز
سبک ویترین باز ارتباط صمیمیتری بین فروشگاه یا مغازه با مخاطب برقرار میکند ینی طراحی ویترین به گونه ای است که فضای داخلی در معرض دید مخاطب قرار دارد.از این نوع طراحی در فروشگاههای کوچک استفاده میگردد که ابعاد کوچک مغازه از دید مشتری مخفی بماند.
ویترین دیجیتالی و متحرک
امروزه تکنولوژی دیجیتال باعث شده که فضاهای تجاری در طراحی ویترین از آن بهره ببرند.در این نوع طراحی تصویرتمامی محصولات برای مخاطب قابل مشاهده است.
فروش ویترین مغازه
فروشگاه اینترنتی پرآرین فروش و قیمت ویترین فلزی مغازه با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت.جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.